Review of Marketing Research (ePub)
(Sprache: Englisch)
Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and universities. The issue provides insights of interest to marketers throughout the discipline. Topics covered...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
127.99 €
63 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Review of Marketing Research (ePub)“
Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and universities. The issue provides insights of interest to marketers throughout the discipline. Topics covered include a critical review on consumer experience and experimental marketing, designing and pricing digital content products/ services and nation equity. Authors include senior Chaired professors from such prestigious institutions as Wharton and Columbia. This volume adds to the already formidable body of knowledge built up by this highly respected book series.
Bibliographische Angaben
- 2013, Englisch
- Herausgegeben: Naresh K. Malhotra
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1781907617
- ISBN-13: 9781781907610
- Erscheinungsdatum: 26.06.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.81 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Review of Marketing Research"
0 Gebrauchte Artikel zu „Review of Marketing Research“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Review of Marketing Research".
Kommentar verfassen