Teaching and Learning in Diverse Classrooms (PDF)
Faculty Reflections on their Experiences and Pedagogical Practices of Teaching Diverse Populations
(Sprache: Englisch)
This study describes how faculty who participated in the Teaching and Learning in Diverse Classroom Faculty and TA Partnership Project (1994-2000) at the University of Massachusetts, Amherst, reflected on their experiences and pedagogical practices as instructors in diverse classrooms.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
57.99 €
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching and Learning in Diverse Classrooms (PDF)“
This study describes how faculty who participated in the Teaching and Learning in Diverse Classroom Faculty and TA Partnership Project (1994-2000) at the University of Massachusetts, Amherst, reflected on their experiences and pedagogical practices as instructors in diverse classrooms.
Autoren-Porträt von Carmelita Rosie Castañeda
Carmelita (Rosie) Castaneda
is Assistant Professor, Department of Educational Studies, University of Wyoming in Laramie.Bibliographische Angaben
- Autor: Carmelita Rosie Castañeda
- 2004, 212 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135932638
- ISBN-13: 9781135932633
- Erscheinungsdatum: 02.08.2004
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.83 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching and Learning in Diverse Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching and Learning in Diverse Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching and Learning in Diverse Classrooms".
Kommentar verfassen