Assessment of Learning (PDF)
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The pros and cons of using tests and examinations and alternatives based on the judgments of teachers are considered in terms of four key criteria: validity, reliability, impact and required resources. Evidence from research and examples of current practice in different countries within and outside the UK support the case for making more and better use of teachers' judgments in assessment of learning. In this way assessment of learning (summative assessment) can be compatible with assessment for learning (formative assessment).
- Autor: Wynne Harlen
- 2009, 1. Auflage, 176 Seiten, Englisch
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1849203482
- ISBN-13: 9781849203487
- Erscheinungsdatum: 23.03.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.41 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Assessment of Learning".
Kommentar verfassen