Self-Regulated Learning and Academic Achievement (ePub)
Presents a comprehensive description of major theoretical perspectives guiding research and lays out important new theoretical ground on how students become self-regulated learners. Focuses not only on research & theory, but also on instructional practic
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Presents a comprehensive description of major theoretical perspectives guiding research and lays out important new theoretical ground on how students become self-regulated learners. Focuses not only on research & theory, but also on instructional practic
- 2013, 2. Auflage, 336 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Barry J. Zimmerman, Dale H. Schunk
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135659133
- ISBN-13: 9781135659134
- Erscheinungsdatum: 13.05.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Self-Regulated Learning and Academic Achievement".
Kommentar verfassen