Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies (PDF)
Bestellnummer: 57587963
- Kauf auf Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
49.99 €
49.99 €
56.49 €
57.49 €
35.49 €
35.49 €
- The work is academically underpinned and contains relevant insights for practising managers
- The authors draw upon their marketing and management knowledge and expertise in order to contribute to a developing body of general management theory
- The methodological approach outlined in the book will facilitate a deeper understanding of how national cultural value systems are linked with organizational cultural value systems, and this will enhance interdisciplinary research approaches
- Autoren: Yang-Im Lee , Peter Trim
- 2008, 364 Seiten, Englisch
- Verlag: Elsevier Science & Techn.
- ISBN-10: 1780632509
- ISBN-13: 9781780632506
- Erscheinungsdatum: 30.11.2008
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.90 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies".
Kommentar verfassen
16.99 €
Atlas - Die Geschichte von Pa Salt / Die sieben Schwestern Bd.8
Lucinda Riley, Harry Whittaker
24.00 €
11.99 €

Atlas - Die Geschichte von Pa Salt / Die sieben Schwestern Bd.8
Lucinda Riley, Harry Whittaker
Statt 24.00 € 22
19.99 €
Statt 10.99 €
4.99 € *
99.99 €
Statt 13.00 € 22
10.99 €
Statt 49.99 €
39.99 €
16.99 €
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies".
Kommentar verfassen