Testing Creative Writing in Pakistan (PDF)
This book investigates the impact of creative writing tests on classroom practice in Pakistan. All National Education Policies in Pakistan since 1959 have expressed grave concern at the deteriorating standard of Board Examinations but no significant steps...
Leider schon ausverkauft
eBook
99.39 €
49 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Testing Creative Writing in Pakistan (PDF)“
This book investigates the impact of creative writing tests on classroom practice in Pakistan. All National Education Policies in Pakistan since 1959 have expressed grave concern at the deteriorating standard of Board Examinations but no significant steps have been taken to improve the examination system. The method of assessment in the Pakistani classroom is influenced by the Board Examinations, with the students memorising the essays and stories from their textbooks and reproducing them. The Board Examination tends to produce negative washback as it damages learners' creative talents. Appropriate changes in the textbooks and the external examination, however, will, in turn, definitely improve the teaching and assessment practices in the classroom.
Bibliographische Angaben
- Autor: Humaira Irfan
- 2018, 158 Seiten
- Herausgegeben: None
- ISBN-10: 1527515605
- ISBN-13: 9781527515604
- Erscheinungsdatum: 27.07.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Testing Creative Writing in Pakistan"
0 Gebrauchte Artikel zu „Testing Creative Writing in Pakistan“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Testing Creative Writing in Pakistan".
Kommentar verfassen