The Young Child in Context (PDF)
(Sprache: Englisch)
An examination of the complex yet clearly defined phases in child development and how best to encourage and assist children through the formative first nine years of their lives. Follows two different perspectives on the development of the young child:...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Young Child in Context (PDF)“
An examination of the complex yet clearly defined phases in child development and how best to encourage and assist children through the formative first nine years of their lives. Follows two different perspectives on the development of the young child: psychological and socio-educational. Includes definitions of concepts, self-test questions and field assignments. Aimed at researchers and subject specialists interested in early childhood. Contents include the following:* Influence of heredity and the environment * Progress of language and speech development* Acquisition of self-identity * Value and implementation of discipline* Children's play and the formation of social relationships* Family and its influence * Effect of mass media and urban living* Deprivation, neglect and sexual molestation* Influence of poverty
Bibliographische Angaben
- Autor: Marike de Witt
- 2016, Englisch
- ISBN-10: 0627033725
- ISBN-13: 9780627033728
- Erscheinungsdatum: 01.01.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Young Child in Context"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Young Child in Context“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Young Child in Context".
Kommentar verfassen