Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing (ePub)
(Sprache: Englisch)
In their 2004 article "e;Evolving to a new dominant logic for marketing,"e; Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-created and, thus, firms cannot deliver value, but only develop compelling value propositions....
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
109.99 €
54 DeutschlandCard Punkte
sammeln
- Kauf auf Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing (ePub)“
In their 2004 article "e;Evolving to a new dominant logic for marketing,"e; Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-created and, thus, firms cannot deliver value, but only develop compelling value propositions. This perspective is now known as "e;service-dominant (S-D) logic."e; Subsequent S-D logic work has suggested that value is not only always co-created; it also requires the integration of resources from multiple sources and thus is contextually contingent, since each instance of value creation involves the availability, integration, and use of a different combination of resources. This repositioning of value, from a static concept of something embedded in the output of a "e;producer"e; to be "e;consumed,"e; to a dynamic concept of a co-created outcome in ever-changing, networked systems, can be seen throughout the manuscripts in this volume.
Bibliographische Angaben
- 2012, Englisch
- Herausgegeben: Stephen L. Vargo
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1780529139
- ISBN-13: 9781780529134
- Erscheinungsdatum: 08.06.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.32 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing".
Kommentar verfassen