5€¹ Rabatt bei Bestellungen per App

Criticality, Teacher Identity, and (In)equity in English Language Teaching

Issues and Implications (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Merken
 
 
This edited volume, envisioned through a postmodern and poststructural lens, represents an effort to destabilize the normalized "assumption" in the discursive field of English language teaching (ELT) (Pennycook, 2007), critically-oriented and otherwise,...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 112294512

Buch (Kartoniert) 160.49
Jetzt vorbestellen

DeutschlandCard 80 DeutschlandCard Punkte sammeln

  • Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
Kommentar zu "Criticality, Teacher Identity, and (In)equity in English Language Teaching"
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
0 Gebrauchte Artikel zu „Criticality, Teacher Identity, and (In)equity in English Language Teaching“
Zustand Preis Porto Zahlung Verkäufer Rating