Eyetracking Web Usability
(Sprache: Englisch)
Eyetracking Web Usability is based on one of the largest studies of eyetracking usability in existence. Best-selling author Jakob Nielsen and coauthor Kara Pernice used rigorous usability methodology and eyetracking technology to analyze 1.5 million...
Leider schon ausverkauft
versandkostenfrei
Buch
72.75 €
Produktdetails
Produktinformationen zu „Eyetracking Web Usability “
Klappentext zu „Eyetracking Web Usability “
Eyetracking Web Usability is based on one of the largest studies of eyetracking usability in existence. Best-selling author Jakob Nielsen and coauthor Kara Pernice used rigorous usability methodology and eyetracking technology to analyze 1.5 million instances where users look at Web sites to understand how the human eyes interact with design. Their findings will help designers, software developers, writers, editors, product managers, and advertisers understand what people see or don
Inhaltsverzeichnis zu „Eyetracking Web Usability “
1. Eyetracking and the Eye 2. Our Eyetracking Research 3. Page Layout 4. Navigation 5. Fundamental Web Design Elements 6. Images 7. Advertisements 8. User Viewing Behaviors on the Web
Autoren-Porträt von Kara Pernice, Jakob Nielsen
Dr. Jakob Nielsen ist Mitgründer und Leiter der Nielsen Norman Group. Das Nachrichtenmagazin U.S. News & World Report bezeichnete Nielsen als "den weltweit führenden Experten für Web Usability". Er ist Autor zahlreicher Bücher, die in 22 Sprachen übersetzt wurden.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kara Pernice , Jakob Nielsen
- 2009, 456 Seiten, Maße: 17 x 22,9 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Herausgegeben: Susan Rimerman
- Verlag: New Riders
- ISBN-10: 0321498364
- ISBN-13: 9780321498366
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Eyetracking Web Usability"
0 Gebrauchte Artikel zu „Eyetracking Web Usability“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Eyetracking Web Usability".
Kommentar verfassen