Routledge Handbook of Chinese Media
(Sprache: Englisch)
This book provides an interdisciplinary study of Chinese media. With contributions from an international team of scholars, it locates Chinese media within a regional setting, focusing on the PRC, Taiwan, Hong Kong, Macau and overseas Chinese communities,...
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Produktinformationen zu „Routledge Handbook of Chinese Media “
Klappentext zu „Routledge Handbook of Chinese Media “
This book provides an interdisciplinary study of Chinese media. With contributions from an international team of scholars, it locates Chinese media within a regional setting, focusing on the PRC, Taiwan, Hong Kong, Macau and overseas Chinese communities, highlighting the transnational character of information flow in East Asia.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gary D Rawnsley
- mit zahlreichen Abbildungen, Maße: 17,6 x 24,7 cm, Taschenbuch, Englisch
- Herausgegeben: Gary D. Rawnsley, Ming-Yeh T. Rawnsley
- Verlag: James & James
- ISBN-10: 1138554014
- ISBN-13: 9781138554016
- Erscheinungsdatum: 29.08.2017
Sprache:
Englisch
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