3D Graphics for Game Programming (PDF)
(Sprache: Englisch)
Designed for advanced undergraduate and beginning graduate courses, 3D Graphics for Game Programming presents must-know information for success in interactive graphics. Assuming a minimal prerequisite understanding of vectors and matrices, it also provides...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
101.99 €
50 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „3D Graphics for Game Programming (PDF)“
Designed for advanced undergraduate and beginning graduate courses, 3D Graphics for Game Programming presents must-know information for success in interactive graphics. Assuming a minimal prerequisite understanding of vectors and matrices, it also provides sufficient mathematical background for game developers to combine their previous experie
Bibliographische Angaben
- Autor: Junghyun Han
- 2011, 330 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1439827389
- ISBN-13: 9781439827383
- Erscheinungsdatum: 17.02.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 53 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "3D Graphics for Game Programming"
0 Gebrauchte Artikel zu „3D Graphics for Game Programming“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "3D Graphics for Game Programming".
Kommentar verfassen