A Cognitive Psychology of Mass Communication (PDF)
(Sprache: Englisch)
The eighth edition of this text remains an indispensable resource for mass communication psychology and media effects courses.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „A Cognitive Psychology of Mass Communication (PDF)“
The eighth edition of this text remains an indispensable resource for mass communication psychology and media effects courses.
Autoren-Porträt von Fred Sanborn
Fred W. Sanborn is Professor of Psychology at North Carolina Wesleyan University, where he teaches a wide range of psychology courses. He is also the founding director of the NCWC's Teaching and Learning Center and the assistant director of the Honors Program.
Bibliographische Angaben
- Autor: Fred Sanborn
- 2022, 8. Auflage, 568 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000640582
- ISBN-13: 9781000640588
- Erscheinungsdatum: 13.09.2022
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 65 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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