Achieving QTLS: Reflective Practice in the Lifelong Learning Sector (PDF)
(Sprache: Englisch)
A major element of CPD is reflective practice and many trainee and new teachers are unsure about what is actually involved in the process and how to get the most from it. The book introduces and contextualises reflective practice within Continuing...
Leider schon ausverkauft
eBook
52.94 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Achieving QTLS: Reflective Practice in the Lifelong Learning Sector (PDF)“
A major element of CPD is reflective practice and many trainee and new teachers are unsure about what is actually involved in the process and how to get the most from it. The book introduces and contextualises reflective practice within Continuing Professional Development. It introduces and defines the subject, places it in context in relation to new regulations, details how to accurately record reflective practice and explains how to use it to enhance teaching and learning. It provides comprehensive support and practical advice and is closely linked to the new Professional Standards in Teaching, Tutoring and Training.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jodi Roffey-Barentsen , Richard Malthouse
- 2010, 112 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1844454908
- ISBN-13: 9781844454907
- Erscheinungsdatum: 14.01.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Achieving QTLS: Reflective Practice in the Lifelong Learning Sector"
0 Gebrauchte Artikel zu „Achieving QTLS: Reflective Practice in the Lifelong Learning Sector“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Achieving QTLS: Reflective Practice in the Lifelong Learning Sector".
Kommentar verfassen