Achieving QTS Series: Learning and Teaching in Secondary Schools (ePub)
(Sprache: Englisch)
This popular text for secondary teacher trainees covers all the key issues for learning and teaching in secondary schools and is a core text for all those working towards QTS. Focusing on a range of important topics, the text provides an essential summary...
Leider schon ausverkauft
eBook
26.47 €
13 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Achieving QTS Series: Learning and Teaching in Secondary Schools (ePub)“
This popular text for secondary teacher trainees covers all the key issues for learning and teaching in secondary schools and is a core text for all those working towards QTS. Focusing on a range of important topics, the text provides an essential summary of educational research and includes both reflective and school-based practical tasks. Throughout, case studies make essential links between theory and practice and the text focuses on what trainees need to know. This fourth edition includes new chapters on Masters level study for PGCE and pastoral care, citizenship and PSHE.
Bibliographische Angaben
- 2011, 208 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Viv Ellis
- ISBN-10: 0857253042
- ISBN-13: 9780857253040
- Erscheinungsdatum: 07.06.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Achieving QTS Series: Learning and Teaching in Secondary Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Achieving QTS Series: Learning and Teaching in Secondary Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Achieving QTS Series: Learning and Teaching in Secondary Schools".
Kommentar verfassen