Advertising Management (ePub)
188 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This publication titled, "Advertising Management", provides readers with an introduction to advertising and advertisement. Attempts have been made towards understanding the aims and objectives of media advertising agencies. An introductory overview of advertising management is given. The publication focuses on elements and dimensions of advertising management. An overview of relations among advertising, media business, press and World Wide Web is described in detail. Other major areas of advertising management are covered. The following topics discussed in this title: Introduction to Advertising and Advertisement; Aims and Objectives of Media Advertising Agencies; Introductory Overview of Advertising Management; Elements and Dimensions of Advertising Management; Advertising, Media Business, Press and World Wide Web; Other Major Areas of Advertising Management and Bibliography etc.
- Autor: Vandana Jyotirmayee
- 2013, 317 Seiten, Englisch
- Verlag: Anmol Publications PVT LTD
- ISBN-10: 9390433282
- ISBN-13: 9789390433285
- Erscheinungsdatum: 30.06.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.35 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advertising Management".
Kommentar verfassen