Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication (PDF)
(Sprache: Englisch)
This volume examines the interplay between affect theory and rhetorical persuasion in mass communication. The essays collected here draw connections between affect theory, rhetorical studies, mass communication theory, cultural studies, political science,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
50.99 €
25 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication (PDF)“
This volume examines the interplay between affect theory and rhetorical persuasion in mass communication. The essays collected here draw connections between affect theory, rhetorical studies, mass communication theory, cultural studies, political science, sociology, and a host of other disciplines.
Autoren-Porträt
Carlton Clark is a Lecturer in the English Department at the University of Wisconsin-La Crosse, where he teaches writing and American Literature. He earned his PhD in Rhetoric from Texas Woman's University. He has published articles in Erfurt Electronic Studies in English, Kairos: A Journal for Teachers of Writing in Webbed Environments, Teaching English in the Two-Year College, Technological Forecasting and Social Change, Kybernetes: The International Journal of Cybernetics, Systems and Management Sciences. Lei Zhang is an assistant professor of English and Journalism at the University of Wisconsin, La Crosse, where she teaches rhetoric, journalism, and new media studies. She also serves as the faculty advisor for the student newspaper, The Racquet. She received her master's in Journalism from the University of North Texas and Ph.D. in Rhetoric from Texas Woman's University.
Bibliographische Angaben
- 2018, 254 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Lei Zhang, Carlton Clark
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351242369
- ISBN-13: 9781351242363
- Erscheinungsdatum: 09.10.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.54 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication"
0 Gebrauchte Artikel zu „Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication".
Kommentar verfassen