Airline Marketing and Management (ePub)
(Sprache: Englisch)
Airline Marketing and Management examines the principles of marketing and demonstrates the ways in which these principles can be applied to today's airline industry. It has been thoroughly updated and expanded for this seventh edition, to keep pace with...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
49.49 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Airline Marketing and Management (ePub)“
Airline Marketing and Management examines the principles of marketing and demonstrates the ways in which these principles can be applied to today's airline industry. It has been thoroughly updated and expanded for this seventh edition, to keep pace with changes affecting the industry. Written in a straightforward, easy-to-read style and combining u
Autoren-Porträt von Stephen Shaw
Stephen Shaw is Managing Director of SSA Ltd, UK, a firm specialising in providing courses in marketing and economics to airlines and aerospace firms, located at Chinnor, Oxford, England.
Bibliographische Angaben
- Autor: Stephen Shaw
- 2020, 7. Auflage, 384 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000152693
- ISBN-13: 9781000152692
- Erscheinungsdatum: 10.09.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.52 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Airline Marketing and Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Airline Marketing and Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Airline Marketing and Management".
Kommentar verfassen