Business-to-Business Marketing (PDF)
89 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Thoroughly updated, this much anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view of business to business marketing. With a focus on strategic thinking and acting, the authors examine the distinct challenges of the business-to-business marketplace. These include: faster product and service development; shortened product life cycles; new processes for selling, distribution, and customer service; an increase in entrepreneurial firms; and the need to create and sustain long-term customer relationships.
- Autoren: Earl Dwight Honeycutt , Leyland Pitt , Michael H. Morris
- 2001, 560 Seiten, Englisch
- Verlag: Sage Publications
- ISBN-10: 1452252106
- ISBN-13: 9781452252100
- Erscheinungsdatum: 29.03.2001
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 60 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Business-to-Business Marketing".
Kommentar verfassen