Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy (ePub)
(Sprache: Englisch)
Asking key questions about how policies impact on children's early years and rethinking the ways in which young children's learning becomes integral to policy, this insightful text challenges the common misconception that policy development and pedagogical...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
46.99 €
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy (ePub)“
Asking key questions about how policies impact on children's early years and rethinking the ways in which young children's learning becomes integral to policy, this insightful text challenges the common misconception that policy development and pedagogical implementation are separate endeavours.
Autoren-Porträt
Leanne Gibbs is a researcher and consultant in early childhood leadership and policy. She is a doctoral candidate at Charles Sturt University, Australia.Michael Gasper is an early years consultant, trainer, coach, mentor and facilitator and works with the Centre for Research in Early Childhood, Birmingham, UK.
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 242 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Leanne Gibbs, Michael Gasper
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429844492
- ISBN-13: 9780429844492
- Erscheinungsdatum: 18.02.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.21 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy".
Kommentar verfassen