Chinese Food Marketing (PDF)
(Sprache: Englisch)
The papers in this ebook seek to examine the significant developments and critical issues involved in Chinese Food Marketing. Containing approximately 20 percent of the world's population and enjoying annual gross domestic product growth of up to 10...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
185.99 €
92 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Chinese Food Marketing (PDF)“
The papers in this ebook seek to examine the significant developments and critical issues involved in Chinese Food Marketing. Containing approximately 20 percent of the world's population and enjoying annual gross domestic product growth of up to 10 percent, China ranks high on the agendas of both business leaders and policy makers. The industry in which Chinese households spend the greatest proportion of their income is the food industry. As a result of rising incomes and an expanding urban middle class, Chinese households have also changed their eating habits drastically during the past decade, cutting back on rice and wheat products and embracing the consumption of dairy, meat, soft drinks and wine.
Bibliographische Angaben
- 2009, Englisch
- Verlag: Emerald Group Publishing Ltd
- ISBN-10: 1848554338
- ISBN-13: 9781848554337
- Erscheinungsdatum: 30.01.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Chinese Food Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Chinese Food Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Chinese Food Marketing".
Kommentar verfassen