Constructing History 11-19 (PDF)
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The case studies took place in a number of different localities and show how practising teachers worked with pupils during each year from Y6/7 to Y 13 to initiate, plan and implement enquiries and to present their findings in a variety of ways.
Each case study is a practical example which teachers can use as a model and modify for their own contexts, showing how independent learning linked to group collaboration and peer assessment can enhance learning. Social constructivist theories of learning applied to historical thinking underpin the book, with particular emphasis on links between personalised and collaborative learning and e-learning.
- 2014, 1. Auflage, 176 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Hilary Cooper, Arthur Chapman
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1446202542
- ISBN-13: 9781446202548
- Erscheinungsdatum: 17.03.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.98 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Constructing History 11-19".
Kommentar verfassen