Contesting Education and Identity in Hong Kong (PDF)
(Sprache: Englisch)
This text examines the intersection of youth protest, identity, and civic engagement in Hong Kong, primarily through the lens of education. This book will be of interest to educational policy makers, curriculum specialists, educational scholars and students.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
48.49 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contesting Education and Identity in Hong Kong (PDF)“
This text examines the intersection of youth protest, identity, and civic engagement in Hong Kong, primarily through the lens of education. This book will be of interest to educational policy makers, curriculum specialists, educational scholars and students.
Autoren-Porträt von Liz Jackson
Liz Jackson is Professor of International Education at the Education University of Hong Kong. She is also the President of the Philosophy of Education Society of Australasia and the former Director of the Comparative Education Research Centre at the University of Hong Kong.
Bibliographische Angaben
- Autor: Liz Jackson
- 2020, 1. Auflage, 146 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000331695
- ISBN-13: 9781000331691
- Erscheinungsdatum: 29.12.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.45 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Contesting Education and Identity in Hong Kong"
0 Gebrauchte Artikel zu „Contesting Education and Identity in Hong Kong“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contesting Education and Identity in Hong Kong".
Kommentar verfassen