Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms (PDF)
Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms shows how practitioners can engage in a wide range of educational research and explores its value to the practice of teaching and learning.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms shows how practitioners can engage in a wide range of educational research and explores its value to the practice of teaching and learning.
Teresa Whitehurst is an Independent Research Consultant who works with organisations and charities supporting children with disability.
Jo Egerton is a Research Project Co-ordinator for the Schools Network and the lead Research Coach for their Research Charter Mark Award.
- 2012, 160 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Phyllis Jones, Teresa Whitehurst, Jo Egerton
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136283404
- ISBN-13: 9781136283406
- Erscheinungsdatum: 31.05.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.04 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms".
Kommentar verfassen