Customer Service in Tourism and Hospitality (PDF)
(Sprache: Englisch)
Provides the 'whys' and 'hows' of customer service. Easy to read, very current, and full of references to all the latest research. Chapters cover financial and behavioural consequences of customer service, consumer trends, developing and maintaining a...
Leider schon ausverkauft
eBook
41.40 €
20 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Customer Service in Tourism and Hospitality (PDF)“
Provides the 'whys' and 'hows' of customer service. Easy to read, very current, and full of references to all the latest research. Chapters cover financial and behavioural consequences of customer service, consumer trends, developing and maintaining a service culture, managing service encounters, CRM and much more.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Louise Hudson , Simon Hudson
- 2012, Englisch
- ISBN-10: 1908999357
- ISBN-13: 9781908999351
- Erscheinungsdatum: 30.11.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 15 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Customer Service in Tourism and Hospitality"
0 Gebrauchte Artikel zu „Customer Service in Tourism and Hospitality“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Customer Service in Tourism and Hospitality".
Kommentar verfassen