Data-Driven Public Relations Research (ePub)
36 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Data-Driven Public Relations presents a practical, accessible approach that requires no prior training or experience, with easy to follow, step-by-step measurement examples from existing campaigns. Using Excel, the book enables readers to export lessons from the classroom to the office, where use of statistical packages is rare and can give PR practitioners the advantage over competitors.
Natalie Redcross began her career as a reporter, editor and, later, a K-8 teacher. She currently teaches in the Mass Communication Department at Iona College in New Rochelle, NY. She has worked in the theater arts, education and nonprofit arenas as a PR specialist and consultant.
- Autoren: Jim Eggensperger , Natalie Redcross
- 2018, 212 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135176778X
- ISBN-13: 9781351767781
- Erscheinungsdatum: 03.09.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.87 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Data-Driven Public Relations Research".
Kommentar verfassen