Designing Effective Classroom Management / The Classroom Strategies Series (ePub)
(Sprache: Englisch)
Discover the components of proactive classroom management. With this practical, step-by-step guide, teachers and school administrators will uncover five components that help improve student achievement and decrease classroom problems. Create clear...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
32.49 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Designing Effective Classroom Management / The Classroom Strategies Series (ePub)“
Discover the components of proactive classroom management. With this practical, step-by-step guide, teachers and school administrators will uncover five components that help improve student achievement and decrease classroom problems. Create clear expectations and rules, establish procedures and structure, reinforce expectations, actively engage students, and manage misbehavior. Learn how to develop individualized behavior plans to help students who continue to struggle.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jason E. Harlacher
- 2015, 1. Auflage, 168 Seiten, Englisch
- Verlag: Marzano Resources
- ISBN-10: 0990345866
- ISBN-13: 9780990345862
- Erscheinungsdatum: 19.06.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 5.15 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Designing Effective Classroom Management / The Classroom Strategies Series"
0 Gebrauchte Artikel zu „Designing Effective Classroom Management / The Classroom Strategies Series“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Designing Effective Classroom Management / The Classroom Strategies Series".
Kommentar verfassen