Differentiated Coaching (PDF)
A Framework for Helping Educators Change
(Sprache: Englisch)
Differentiate your coaching practice to meet the needs of every teacher! Jane Kise takes you on a journey into differentiated coaching with a strength-based framework for understanding, appreciating, and working with people who may think differently from...
Leider schon ausverkauft
eBook
39.94 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Differentiated Coaching (PDF)“
Differentiate your coaching practice to meet the needs of every teacher! Jane Kise takes you on a journey into differentiated coaching with a strength-based framework for understanding, appreciating, and working with people who may think differently from you. Through an online self-assessment tool, you will discover how your strengths and beliefs influence your coaching practice. Through examples, case studies, and reflection exercises, you will understand how to: Tailor your coaching practices to meet the needs of each educator Increase teacher willingness to implement new skills in their classrooms Anticipate patterns of resistance and adjust both the content and delivery of professional development
Bibliographische Angaben
- Autor: Jane A. G. Kise
- 2017, 256 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jane A. G. Kise
- ISBN-10: 1506343198
- ISBN-13: 9781506343198
- Erscheinungsdatum: 23.05.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Differentiated Coaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Differentiated Coaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Differentiated Coaching".
Kommentar verfassen