Dynamics of Sports Marketing and Management (PDF)
(Sprache: Englisch)
This e-book offers insights to marketing researchers and managers into ways of improving organisational performance by focusing on dynamic sports marketing. The way managers practice what is taught and researched by marketing educators is important (Thomas,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
154.99 €
77 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Dynamics of Sports Marketing and Management (PDF)“
This e-book offers insights to marketing researchers and managers into ways of improving organisational performance by focusing on dynamic sports marketing. The way managers practice what is taught and researched by marketing educators is important (Thomas, 2002). Sports marketing practices are interesting ways competitive performance can link into marketing intelligence and planning. Important influencers of successful strategic marketing are a formalised planning approach (Brooksbank et al, 2012).
Bibliographische Angaben
- 2016, 140 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Vanesa Ratten, Thomas Brashear Alejandro
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1786355140
- ISBN-13: 9781786355140
- Erscheinungsdatum: 05.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.79 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Dynamics of Sports Marketing and Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Dynamics of Sports Marketing and Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Dynamics of Sports Marketing and Management".
Kommentar verfassen