E-Marketing (PDF)
Theory and Application
(Sprache: Englisch)
Combining academic rigour and practical application, E-Marketing brings together a theoretical framework from academic peer reviewed literature with contemporary developments in internet technology. Considering marketing theory and practice, the text...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
84.49 €
42 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „E-Marketing (PDF)“
Combining academic rigour and practical application, E-Marketing brings together a theoretical framework from academic peer reviewed literature with contemporary developments in internet technology. Considering marketing theory and practice, the text demonstrates how conceptual frameworks can be applied to the e-marketing environment.
Autoren-Porträt von Stephen Dann, Susan Dann
STEPHEN DANN is Senior Lecturer in Marketing at the Australian National University College of Business& Economics, Canberra, Australia.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Stephen Dann , Susan Dann
- 2017, 1. Auflage, 420 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 023036473X
- ISBN-13: 9780230364738
- Erscheinungsdatum: 16.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 83 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "E-Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „E-Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "E-Marketing".
Kommentar verfassen