EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning / Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik (PDF)
An Exploratory Mixed-Methods Study on the 'U.S. Embassy School Election Project'
(Sprache: Englisch)
How does foreign language learners' agency emerge at the micro-level of classroom activity during the enactment of digitally-enhanced tasks, and how do these learners exercise their agency digitally within and beyond the classroom? Drawing on research in...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
67.20 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning / Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik (PDF)“
How does foreign language learners' agency emerge at the micro-level of classroom activity during the enactment of digitally-enhanced tasks, and how do these learners exercise their agency digitally within and beyond the classroom? Drawing on research in task-based and computer-assisted language learning, this mixed-methods study uncovers key dimensions of "learner agency" - a newcomer to the field of language teaching methodology and applied linguistics. The analysis centers on three case studies of teenage students' perceptions and handling of digitally-enhanced language learning tasks. These are complemented with a Germany-wide questionnaire survey among participants in the U.S. Embassy School Election Project - an intercultural, blended language learning project that has drawn over 15,000 participants since 2012.
Autoren-Porträt von Joannis Kaliampos
Joannis Kaliampos forscht im Bereich der transkulturellen und digital-gestützten Englischdidaktik und ist Mitbegründer und Senior Advisor beim internationalen Blended Learning-Projekt Teach About US. Als Lehrer für Geschichte und Englisch unterrichtet er an der IGS Winsen und leitet Fortbildungen zu interkulturellen und digitalen Aspekten des Englischunterrichts.
Bibliographische Angaben
- Autor: Joannis Kaliampos
- 2022, 1. Auflage, 488 Seiten, Englisch
- Verlag: Narr Francke Attempto Verlag
- ISBN-10: 382339567X
- ISBN-13: 9783823395676
- Erscheinungsdatum: 05.09.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.90 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning / Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik"
0 Gebrauchte Artikel zu „EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning / Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning / Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik".
Kommentar verfassen