Equity in the Classroom (PDF)
Towards Effective Pedagogy for Girls and Boys
(Sprache: Englisch)
Concerned with pedagogy and the learning achievement of both girls and boys, this book examines international trends in subject performance throughout schooling and looks critically at a range of interventions in difference contexts and countries, all aimed...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
59.49 €
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Equity in the Classroom (PDF)“
Concerned with pedagogy and the learning achievement of both girls and boys, this book examines international trends in subject performance throughout schooling and looks critically at a range of interventions in difference contexts and countries, all aimed at enhancing equity in schools and higher education institutions.; The book argues that pedagogy can not be isolated from the overarching gender-education system. What can be done, it claims, is that teachers can be provided with a range of pedagogic strategies which can be used to make education, as it is experienced by students and reflected in their achievements, more just.
Bibliographische Angaben
- Autor: Caroline V. Gipps
- 2003, 294 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Patricia F. Murphy
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 113571682X
- ISBN-13: 9781135716820
- Erscheinungsdatum: 02.09.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.05 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Equity in the Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Equity in the Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Equity in the Classroom".
Kommentar verfassen