Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (ePub)
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book provides an introduction to the major perspectives in critical marketing studies and contains theoretical reflections on critical marketing whilst building on the key concepts and ideas through detailed empirical studies. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.
Douglas Brownlie is Professor of Marketing in the School of Management at the University of Stirling, UK.
Paul Hewer is Senior Lecturer in Marketing at Strathclyde University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management.
Mark Tadajewski is Professor of Marketing at Durham University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management.
- 2014, 248 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Douglas Brownlie, Paul Hewer, Mark Tadajewski
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317850211
- ISBN-13: 9781317850212
- Erscheinungsdatum: 14.10.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.01 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing".
Kommentar verfassen