Fundamentals of Business Marketing Research (PDF)
36 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Fundamentals of Business Marketing Research examines recent industrial/business research, evaluates its current effectiveness, and offers suggestions for future use. This unique book includes and is based on Business Marketing: A Twenty Year Review, a thorough study of industrial/business research from 1978-1997 with critical commenta
- Autoren: Richard E Plank , David A Reid , J David Lichtenthal
- 2020, 1. Auflage, 312 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000112012
- ISBN-13: 9781000112016
- Erscheinungsdatum: 24.07.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.79 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fundamentals of Business Marketing Research".
Kommentar verfassen