Global Management Series: Marketing Perspectives (PDF)
(Sprache: Englisch)
Marketing Perspectives develops beyond the core concepts of marketing to introduce important points of view on contemporary marketing. Areas include some of the most significant and fast growing sectors of the developed economy, such as: Digital marketing...
Leider schon ausverkauft
eBook
46.40 €
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Global Management Series: Marketing Perspectives (PDF)“
Marketing Perspectives develops beyond the core concepts of marketing to introduce important points of view on contemporary marketing. Areas include some of the most significant and fast growing sectors of the developed economy, such as: Digital marketing The experience economy and services marketing Co-creation and customer engagementThis book also offers some interesting and useful perspectives on marketing that aren't so often covered, for example managing a marketing budget and an historical perspective on marketing.
Bibliographische Angaben
- 2017, 256 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kevin O'Gorman, Andrew MacLaren, Thomas Farrington
- ISBN-10: 191139620X
- ISBN-13: 9781911396208
- Erscheinungsdatum: 20.08.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Global Management Series: Marketing Perspectives"
0 Gebrauchte Artikel zu „Global Management Series: Marketing Perspectives“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Global Management Series: Marketing Perspectives".
Kommentar verfassen