Identity Crisis (PDF)
Working in Higher Education in the 21st Century
(Sprache: Englisch)
Higher education managers, administrators and academics live in a world seemingly directed by league tables, targets, widening participation, competition at regional, national and international levels, student loans, variable fees, technology renewal and an...
Leider schon ausverkauft
eBook
23.19 €
11 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Identity Crisis (PDF)“
Higher education managers, administrators and academics live in a world seemingly directed by league tables, targets, widening participation, competition at regional, national and international levels, student loans, variable fees, technology renewal and an ever increasing staff-student ratio. This book offers a counter to these external pressures, providing readers with an understanding of the context in which academic work is undertaken and practical guidance for those trying to make sense of their place in the HE world. Although it focuses on the responsibilities of the 21st century academic, it is also for service providers and administrators in HE. It aims to reinvigorate the practice of established employees as well as to enthuse staff who are new to HE.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Liz Marr , Rachel Forsyth
- 2010, 178 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1858567459
- ISBN-13: 9781858567457
- Erscheinungsdatum: 30.09.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Identity Crisis"
0 Gebrauchte Artikel zu „Identity Crisis“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Identity Crisis".
Kommentar verfassen