Imagining Marketing (ePub)
Art, Aesthetics and the Avant-Garde
(Sprache: Englisch)
This topical study argues that the mantle of imagination has now passed on from the artist to the marketer, and contends that the tools and techniques of artistic appreciation can be successfully applied to marketplace phenomena.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Imagining Marketing (ePub)“
This topical study argues that the mantle of imagination has now passed on from the artist to the marketer, and contends that the tools and techniques of artistic appreciation can be successfully applied to marketplace phenomena.
Autoren-Porträt
Stephen Brown, Anthony Patterson
Bibliographische Angaben
- 2001, 320 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Stephen Brown, Anthony Patterson
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134565496
- ISBN-13: 9781134565498
- Erscheinungsdatum: 01.02.2001
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.80 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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