Interpreting Standardized Test Scores (PDF)
Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making
(Sprache: Englisch)
Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making is designed to help K-12 teachers and administrators understand the nature of standardized tests and, in particular, the scores that result from them. This...
Leider schon ausverkauft
eBook
48.87 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Interpreting Standardized Test Scores (PDF)“
Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making is designed to help K-12 teachers and administrators understand the nature of standardized tests and, in particular, the scores that result from them. This useful manual helps teachers develop the skills necessary to incorporate these test scores into various types of instructional decision making-a process known as "e;data-driven decision making"e;-necessitated by the needs of their students.
Bibliographische Angaben
- Autor: Craig A. Mertler
- 2007, 272 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452266905
- ISBN-13: 9781452266909
- Erscheinungsdatum: 13.04.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Interpreting Standardized Test Scores"
0 Gebrauchte Artikel zu „Interpreting Standardized Test Scores“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Interpreting Standardized Test Scores".
Kommentar verfassen