Journal of Workplace Learning: Journal of Workplace Learning, Volume 15, Issue 3 (PDF)
(Sprache: Englisch)
This e-book focuses on what leads to learning in the workplace and represent the range of theoretical frameworks that are currently pushing research in this area. One paper looks at the metacognitive function of routines rather than skills as a means to...
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
105 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Journal of Workplace Learning: Journal of Workplace Learning, Volume 15, Issue 3 (PDF)“
This e-book focuses on what leads to learning in the workplace and represent the range of theoretical frameworks that are currently pushing research in this area. One paper looks at the metacognitive function of routines rather than skills as a means to learning. The others look at the use of mentoring; situated learning and the community of practice; and, innovative learning.
Bibliographische Angaben
- 2003, Englisch
- Herausgegeben: Hugh Munby
- ISBN-10: 184544535X
- ISBN-13: 9781845445355
- Erscheinungsdatum: 30.05.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.51 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Journal of Workplace Learning: Journal of Workplace Learning, Volume 15, Issue 3"
0 Gebrauchte Artikel zu „Journal of Workplace Learning: Journal of Workplace Learning, Volume 15, Issue 3“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Journal of Workplace Learning: Journal of Workplace Learning, Volume 15, Issue 3".
Kommentar verfassen