JPS Study Bible: Be-hukkotai (ePub)
(Leviticus 26:3-27: 34) and Haftarah (Jeremiah 16: 19-17: 14): The JPS B'nai Mitzvah Torah Commentary
(Sprache: Englisch)
Be-hukkotai (Leviticus 26:3-27:34) and Haftarah (Jeremiah 16:19-17:14): The JPS B'nai Mitzvah Torah Commentary shows teens in their own language how Torah addresses the issues in their world. The conversational tone is inviting and dignified, concise and...
Leider schon ausverkauft
eBook
5.31 €
2 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „JPS Study Bible: Be-hukkotai (ePub)“
Be-hukkotai (Leviticus 26:3-27:34) and Haftarah (Jeremiah 16:19-17:14): The JPS B'nai Mitzvah Torah Commentary shows teens in their own language how Torah addresses the issues in their world. The conversational tone is inviting and dignified, concise and substantial, direct and informative. Each pamphlet includes a general introduction, two model divrei Torah on the weekly Torah portion, and one model davar Torah on the weekly Haftarah portion. Jewish learning—for young people and adults—will never be the same. The complete set of weekly portions is available in Rabbi Jeffrey K. Salkin's book The JPS B'nai Mitzvah Torah Commentary (JPS, 2017).
Bibliographische Angaben
- Autor: Jeffrey K. Salkin
- 2018, Englisch
- ISBN-10: 0827616406
- ISBN-13: 9780827616400
- Erscheinungsdatum: 01.12.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "JPS Study Bible: Be-hukkotai"
0 Gebrauchte Artikel zu „JPS Study Bible: Be-hukkotai“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "JPS Study Bible: Be-hukkotai".
Kommentar verfassen