Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators (ePub)
Identity, Intimate Scholarship, Inquiry
(Sprache: Englisch)
The Advances in Research on Teaching series was established to provide state-of-the-art conceptualization and analysis of the processes involved in functioning as a classroom teacher. These include not only the behaviors of teachers that can be observed in...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
129.99 €
64 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators (ePub)“
The Advances in Research on Teaching series was established to provide state-of-the-art conceptualization and analysis of the processes involved in functioning as a classroom teacher. These include not only the behaviors of teachers that can be observed in the classroom, but also the planning, thinking, and decision making that occur before, during, and after interaction with students.
Bibliographische Angaben
- 2015, Englisch
- Herausgegeben: Stefinee E. Pinnegar
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1784411396
- ISBN-13: 9781784411398
- Erscheinungsdatum: 14.12.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.32 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators"
0 Gebrauchte Artikel zu „Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators".
Kommentar verfassen