Learning in Real and Virtual Worlds / Digital Education and Learning (PDF)
Commercial Video Games as Educational Tools
(Sprache: Englisch)
Packed with critical analysis and real-life examples, this book explores how children's video games can cultivate learning. Lacasa takes several commercial video games and shows how they can be used both in and out of the classroom to teach initiative and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Learning in Real and Virtual Worlds / Digital Education and Learning (PDF)“
Packed with critical analysis and real-life examples, this book explores how children's video games can cultivate learning. Lacasa takes several commercial video games and shows how they can be used both in and out of the classroom to teach initiative and problem-solving, encourage creativity, promote literacy, and develop reasoning skills.
Autoren-Porträt von P. Lacasa
Author Pilar Lacasa: Pilar Lacasa is Professor of Communication and Education at the University of Alcala, Spain.
Bibliographische Angaben
- Autor: P. Lacasa
- 2013, 2013, 274 Seiten, Englisch
- Verlag: Palgrave Macmillan
- ISBN-10: 113731205X
- ISBN-13: 9781137312051
- Erscheinungsdatum: 18.09.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.87 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Pressezitat
Praise to come.
Kommentar zu "Learning in Real and Virtual Worlds / Digital Education and Learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „Learning in Real and Virtual Worlds / Digital Education and Learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Learning in Real and Virtual Worlds / Digital Education and Learning".
Kommentar verfassen