Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge (ePub)
The Obesity Challenge
(Sprache: Englisch)
This timely book brings together some of the most higly respected scholars and practitioners in the consumer psychology and health communication fields to analyze how the latest research can be effectively applied to the critical public health issue of obesity.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge (ePub)“
This timely book brings together some of the most higly respected scholars and practitioners in the consumer psychology and health communication fields to analyze how the latest research can be effectively applied to the critical public health issue of obesity.
Autoren-Porträt von Rajeev Batra, Victor J. Strecher, Punam Anand Keller
Rajeev Batra (University of Michigan, USA) (Author) , Victor J. Strecher (Author) , Punam Anand Keller (Author)
Bibliographische Angaben
- Autoren: Rajeev Batra , Victor J. Strecher , Punam Anand Keller
- 2015, 406 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317466152
- ISBN-13: 9781317466154
- Erscheinungsdatum: 17.07.2015
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 5.11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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