Managing the New Public Services (PDF)
(Sprache: Englisch)
Managing the New Public Services evaluates managerial changes in British public services since 1979 focusing on the 'New Public Management' and its rationale and practices. The authors analyse the political origins of public service change and its impact on...
Leider schon ausverkauft
eBook
18.85 €
9 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Managing the New Public Services (PDF)“
Managing the New Public Services evaluates managerial changes in British public services since 1979 focusing on the 'New Public Management' and its rationale and practices. The authors analyse the political origins of public service change and its impact on the key managerial functions, on service-users and on staff. The second edition has been thoroughly revised and updated throughout. Several chapters have been completely rewritten and new chapters have been added on Marketing and Information and Communications.
Bibliographische Angaben
- 1996, Englisch
- Herausgegeben: David Farnham, Sylvia Horton
- ISBN-10: 1349247235
- ISBN-13: 9781349247233
- Erscheinungsdatum: 19.06.1996
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Managing the New Public Services"
0 Gebrauchte Artikel zu „Managing the New Public Services“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Managing the New Public Services".
Kommentar verfassen