Marketing Above the Noise (PDF)
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Marketing today is out of control. With all the new marketing techniques accessible to the masses, it's becoming harder and harder to stand out from the crowd. The result is more and more messages, hitting us more often in new and more intrusive ways. For customers, it's a lot of noise. Through her work with a wide range of organizations from small companies to professional service providers to Fortune 500 companies, Linda Popky has developed Dynamic Market Leverage, an approach to help cut through the clutter, stand out, and effectively build business.
- Autor: Linda J. Popky
- 2016, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351861425
- ISBN-13: 9781351861427
- Erscheinungsdatum: 03.11.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.01 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Above the Noise".
Kommentar verfassen