Marketing Outrageously Redux (ePub)
9 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Companies that don't change die. Change is everyday corporate life - plans for cost cutting, restructuring, new technology, quality improvement, new products/services are ongoing challenges in companies of all sizes. Resistance is a huge roadblock. This real-world guide shows frustrated managers how to build support for change and stay competitive. Practical approaches with new case studies show how to deal with resistance in a way that retains strong working relationships while achieving successful change.
- Autor: Jon Spoelstra
- 2011, 2. Auflage, 276 Seiten, Englisch
- Verlag: Bard Press
- ISBN-10: 188516775X
- ISBN-13: 9781885167750
- Erscheinungsdatum: 16.02.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.66 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Outrageously Redux".
Kommentar verfassen