Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension (PDF)
48 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book examines the relationship between Chinese college-level test takers' strategy use and reading test performance using a Structural Equation Modelling Approach. With a large sample of Chinese college-level test takers, the book investigates the underlying structure of the EFL reading test. It suggests implications for classroom teachers and testing researchers about the relationship between metacognitive and cognitive strategy use in testing contexts.
- Autor: Limei Zhang
- 2017, 1st ed. 2018, 166 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 9811063257
- ISBN-13: 9789811063251
- Erscheinungsdatum: 09.10.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.83 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension".
Kommentar verfassen