National Bureau of Economic Research Project Report: Trade with Japan (PDF)
Has the Door Opened Wider?
(Sprache: Englisch)
The realities of Japanese-U.S. trade and investment relations are clouded by mistrust, misinformation, and myth. In what way is the Japanese economic system different, and is it to be emulated or challenged? The contributors, from both the United States and...
Leider schon ausverkauft
eBook
31.06 €
15 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „National Bureau of Economic Research Project Report: Trade with Japan (PDF)“
The realities of Japanese-U.S. trade and investment relations are clouded by mistrust, misinformation, and myth. In what way is the Japanese economic system different, and is it to be emulated or challenged? The contributors, from both the United States and Japan, explore Japanese trade patterns, market structure and trade, financial markets, and industrial and trade policy. Offering analysis of the issues, Trade with Japan is a valuable resource for economists, policymakers, and the business community.
Bibliographische Angaben
- 2007, 350 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Krugman Paul Krugman
- ISBN-10: 0226454657
- ISBN-13: 9780226454658
- Erscheinungsdatum: 01.12.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "National Bureau of Economic Research Project Report: Trade with Japan"
0 Gebrauchte Artikel zu „National Bureau of Economic Research Project Report: Trade with Japan“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "National Bureau of Economic Research Project Report: Trade with Japan".
Kommentar verfassen