New Assessments, Better Instruction? (ePub)
Designing Assessment Systems to Promote Instructional Improvement
(Sprache: Englisch)
This report reviews the literature on how assessment affects teaching practice and the conditions that moderate that relationship. The authors identify a wide variety of effects that testing might have on teachers' activities in the classroom and a number...
Leider schon ausverkauft
eBook
10.56 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Assessments, Better Instruction? (ePub)“
This report reviews the literature on how assessment affects teaching practice and the conditions that moderate that relationship. The authors identify a wide variety of effects that testing might have on teachers' activities in the classroom and a number of conditions that affect the impact that assessment may have on practice.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Laura S. Hamilton , Brian M. Stecher , Mollie Rudnick , Susannah Faxon-Mills
- 2013, Englisch
- ISBN-10: 0833081888
- ISBN-13: 9780833081889
- Erscheinungsdatum: 09.09.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.68 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "New Assessments, Better Instruction?"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Assessments, Better Instruction?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Assessments, Better Instruction?".
Kommentar verfassen