Newer Insights into Marketing (PDF)
Cross-Cultural and Cross-National Perspectives
(Sprache: Englisch)
Newer Insights into Marketing analyzes and investigates international marketing strategies to determine effective marketing practices of businesses in the global arena. Containing case studies, tables, charts, and evaluations of specific marketing...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Newer Insights into Marketing (PDF)“
Newer Insights into Marketing analyzes and investigates international marketing strategies to determine effective marketing practices of businesses in the global arena. Containing case studies, tables, charts, and evaluations of specific marketing campaigns, this book allows marketers and market researchers to learn from the achievements and mistakes of other international companies.
Autoren-Porträt
Camille P Schuster, Phil Harris
Bibliographische Angaben
- 2014, 104 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Camille P. Schuster, Phil Harris
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317789563
- ISBN-13: 9781317789567
- Erscheinungsdatum: 08.04.2014
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.64 MB
- Mit Kopierschutz
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Sprache:
Englisch
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